貓抓板跳台

讓貓公主發脾氣及玩樂的地方

索性落車徒步離開 八月 31, 2009

Filed under: 貓言貓語 — Chan Tai-man @ 8:49 上午

極之氣憤!!!

香港幾間巴士公司, 最差係新巴, 但係我要搭的巴士, 偏偏都係新巴!!

今朝等左好耐都無車, 又沒有任何指示於巴士站通知成客已經改路, 就打個電話去問佢係咪改路

:"隔離街爆左水管。

:"咁所以?"

:"個站無架啦, xx街先轉返入xx道。

:"咁下個站即係去左邊呀?"

:"個站無左架啦

:"我知呀! 係咪一路去到總站都無晒D站呀?!"

:"下個站係xx廣場。

(以上對話已經精簡左)

行到去xx廣場, 見唔對路, 問下大廈保安, 佢話佢都有一陣無見過巴士, 再行去下一個站, 都唔係好對路, 於是行返轉頭搭最多人的地鐡再轉巴士….

平時早到的我, 今日遲大到😦

灣仔告士打道東行往海底隧道方向,近入境大樓對開一條地下水管爆裂,路面出現水浸甚至凹陷情況.

但係我架車係西行, 又唔係告士打道, 關我咩事?