貓抓板跳台

讓貓公主發脾氣及玩樂的地方

翻叮生命 之 你愛我比這些更深麼? 七月 6, 2007

Filed under: 心靈貓湯 — Chan Tai-man @ 12:20 上午
首次攪退修會, 要去一個陌生的營地, 幸得經驗豐富的人相助, 最總要係加上神的恩典:
– 由中大崇基(無得食, 又無電) 結果去到中大新亞
– 時間表一改再改 (入到營都仲有改), 就係咁樣先所有兄姊都有機會聽到護士姐姐一段好誠心的分享
– 天氣好 (係, 係落雨, 入營的時候有d狼狽, 但係如果唔落雨, 我地會中暑。再者, 晨更祈禱會真係遲又落, 早又落, 就係正正我地係戶外0既時候一d都無落)
– 場地一改再改, 音響和搬運的兄姊就輕鬆得多; 本以為沒有機會彩排的, 都有機會彩排
– 極之連貫的題目

耶穌三次向門徒顯現
耶穌三次問彼得「你愛我麼?」

「你愛我比這些更深麼?」
主啊! 已經兩次了, 請不要再來第三次, 會把我嚇壞的!!!

完全一樣的經文
兩個不同的聚會
兩個不同的講員
兩個不同的訊息
營友不同的回應

各人都有自己的"這些"
讓我們一起努力
放底自己的"這些", 去餵養主的羊
失敗了嗎? 不要灰心, 不要判自己死刑, 繼續努力


退修會終於告一段落。
沒錯, 還未完, 退修會結束才是我們翻叮的開始。
要開始向著營會中所立的志向那邊走 Go! Go! 膏!
(唔好判自己死刑, 向前走, 再向前走, 就必得著神所賜的恩膏)