貓抓板跳台

讓貓公主發脾氣及玩樂的地方

誰是大契? 六月 8, 2007

Filed under: 心靈貓湯 — Chan Tai-man @ 12:38 下午

0係「溏心風暴」入面的大契,是鮑鮑的正屋(俗稱:大婆)

一直以來都覺得呢個角色太勁,屋企無論發生咩問題都可以解決,而且個個(包括"上等人")都聽佢話。

諗下諗下,大契個角色可能係抄聖經架:

1, 大契同細契/舅父波咁講:我話係就係,唔駛證據!呢度唔係法庭,唔需要證據,我對眼就係證據!

2, 大契死時叫大家唔好傷心的遺言:哭有時、笑有時、歡樂有時、悲傷有時。

哈哈!聖經裡面都有類似的句子:

1, 我就是道路、真理、生命…… ( 14:6)

2, 生有時、死有時……哭有時、笑有時……(傳道書3:2-4)

 

對鮑鮑一家來講,大契就係佢00既最上權威,事無大小都聽晒佢話;仲使佢0地唔同意大契的決定,到最後,又會發現大契係為佢0地好;而大契亦都無限次咁原諒佢0地做錯的事。

 

咁我0地呢?誰是我0地心中的大契?